Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım’ın kazandığı olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde ve sonrasında teknik direktörlük için en güçlü aday olarak öne çıkan Aykut Kocaman, yaşanan sürece dair ilk kez konuştu. Kamuoyunda yer alan yanıltıcı haber ve yorumlar üzerine bir açıklama yapma lüzumu hissettiğini belirten deneyimli teknik adam, teklif aşamasından iletişimin kopma noktasına kadar yaşanan perde arkasını taraftarlarla paylaştı.

"Haberleri medyadan öğrendim"

Görüşmelerin 1 Mayıs tarihinde Sayın Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine başladığını kaydeden Aykut Kocaman, bu süre zarfında Fenerbahçe’nin geleceğine yönelik ciddi hazırlıklar yaptıklarını ifade etti. Kocaman, sürecin kopma anını şu sözlerle anlattı:

"Resmi bir paydaşı olmadığım bu süreçte; Sayın Oğuz Çetin'le Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışmamız olmuştur. Ancak finalde teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız sürerken 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığıyla yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur."

42 ilde dev FETÖ operasyonu
42 ilde dev FETÖ operasyonu
İçeriği Görüntüle

"Seçilmiş iradenin tercihine saygı duyuyorum"

Futboldaki idari yapıya ve yönetimlerin sorumluluğuna da dikkat çeken tecrübeli teknik adam, bir spor kulübündeki başarı ya da başarısızlıktaki en büyük payın, kararları ve tercihleri şekillendiren yönetimlere ait olduğunu hatırlattı. Kongre üyelerinin onayını alarak göreve gelen yönetimin bu hakkını kullandığını belirten Kocaman, "Seçilmiş iradenin tercihleri ile ilgili sorun olamaz. Tercih edilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.

"Kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne geçemez"

Açıklamasının son bölümünde sarı-lacivertli camiaya anlamlı bir mesaj gönderen Aykut Kocaman, şahıslara olan kırgınlıkların kulübe olan bağlılığını etkilemeyeceğini vurguladı. Kocaman, "Gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle, bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum" diyerek sözlerini noktaladı.

Kaynak: haber merkezi